iPhone/iPad/iPod touch Yedekleme Mac Yedekleme
Bul’u Kapatma
(Eğer uygulanabiliyorsa) Cihazınızın en güncel iOS/iPadOS/watchOS sürümüne sahip olduğunu doğrulayınız. Eğer güncel değil ise en son sürüme güncelleyiniz. Servis ortamında tüm cihazlar son sürüme güncellenmektedir. Yazılım güncelleme ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Eğer cihazınızı yurt dışından satın aldıysanız, cihaza ait tüm IMEI numaralarının kayıtlı olduğunu doğrulamalısınız. Aşağıdaki linkten sorgulama yapabilirsiniz.
Yurt dışından satın alınmış cihazların hizmet alabilmesi için fatura gerekmektedir. Cihazlarınızı gönderirken faturanın bir kopyasını eklemeyi unutmayınız. Faturası olmayan cihazlara hizmet verilememektedir. Aynı zamanda hizmet alabilmek için bu bağlantıdaki formu da doldurmanız gerekmektedir.
Yurt dışından satın alınmış ve Pasaporta IMEI kaydı yapılmış cihazlar için, Pasaport sahibinin başvuru yapması gerekmektedir.
Açılmayan (herhangi bir güç emaresi göstermeyen) cihazlar için fatura gerekmektedir. Cihazlarınızı gönderirken faturanın bir kopyasını eklemeyi unutmayınız. Faturası olmayan cihazlara hizmet verilememektedir.
Cihazınızın kapsam durumu ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa, aşağıdaki linkten seri numarası ile kontrol sağlayabilirsiniz.
Cihazınızı kargoya teslim etmeden önce aşağıdaki formu doldurarak cihazınızla ilgili iletmek istediğiniz bilgileri ve hem kargo hem de servis sürecinde size ulaşabileceğimiz iletişim detaylarını bize iletmiş olursunuz. Aynı zamanda bu form aracılığı ile cihazının faturası varsa yaşadığınız sorunlara ilişkin görselleri de ekleyebilirsiniz.
Cihaz Gönderim Formu
Ürününüzü hasar görmeyecek şekilde paketlemenizi ( mümkünse orijinal kutusu ile ) ve Sürat Kargo ile ücret ödemesi yapmadan göndermenizi rica ederiz. Kargo Anlaşma Numaramız 1292701862 dir.