Servis Kabul Prosedürü

Cihazınızı servisimize göndermeden önce iCloud ya da iTunes gibi ortamlara verilerinizi yedeklemeniz veri kayıplarının önüne geçilmesi için çok önemlidir. Yedekleme hakkında detaylı bilgi için aşağıdaki makalelere göz atabilirsiniz.
iPhone/iPad/iPod touch Yedekleme   Mac Yedekleme  
Cihazınızı servisimize bırakmadan yada göndermeden önce iPhone’mu Bul özelliğini kapatmanız gerekmektedir.Cihazınız çalışmıyor ise www.icloud.com üzerinden Apple kimliğiniz ile cihazınızı hesabınızdan kaldırabilirsiniz.Bu özellik açık olduğu sürece cihazınıza servis hizmeti verilememektedir. Bul uygulaması ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
Bul’u Kapatma

(Eğer uygulanabiliyorsa) Cihazınızın en güncel iOS/iPadOS/watchOS sürümüne sahip olduğunu doğrulayınız. Eğer güncel değil ise en son sürüme güncelleyiniz. Servis ortamında tüm cihazlar son sürüme güncellenmektedir. Yazılım güncelleme ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

iPhone/iPad/iPod Güncelleme

Eğer cihazınızı yurt dışından satın aldıysanız, cihaza ait tüm IMEI numaralarının kayıtlı olduğunu doğrulamalısınız. Aşağıdaki linkten sorgulama yapabilirsiniz.

IMEI Sorgulama

Yurt dışından satın alınmış cihazların hizmet alabilmesi için fatura gerekmektedir. Cihazlarınızı gönderirken faturanın bir kopyasını eklemeyi unutmayınız. Faturası olmayan cihazlara hizmet verilememektedir. Aynı zamanda hizmet alabilmek için bu bağlantıdaki formu da doldurmanız gerekmektedir.

Yurt dışından satın alınmış ve Pasaporta IMEI kaydı yapılmış cihazlar için, Pasaport sahibinin başvuru yapması gerekmektedir.

Açılmayan (herhangi bir güç emaresi göstermeyen) cihazlar için fatura gerekmektedir. Cihazlarınızı gönderirken faturanın bir kopyasını eklemeyi unutmayınız. Faturası olmayan cihazlara hizmet verilememektedir.

Cihazınızın kapsam durumu ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa, aşağıdaki linkten seri numarası ile kontrol sağlayabilirsiniz. 

Cihaz Kapsam Durumu

Cihazınızı kargoya teslim etmeden önce aşağıdaki formu doldurarak cihazınızla ilgili iletmek istediğiniz bilgileri ve hem kargo hem de servis sürecinde size ulaşabileceğimiz iletişim detaylarını bize iletmiş olursunuz. Aynı zamanda bu form aracılığı ile cihazının faturası varsa yaşadığınız sorunlara ilişkin görselleri de ekleyebilirsiniz.

Cihaz Gönderim Formu

Ürününüzü hasar görmeyecek şekilde paketlemenizi ( mümkünse orijinal kutusu ile ) ve Sürat Kargo ile ücret ödemesi yapmadan göndermenizi rica ederiz. Kargo Anlaşma Numaramız 1292701862 dir.

Servis ödemesi gerçekleştirmek istiyorsanız, aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

 

Servis Ödemeleri

Servisimize gelmeden önce bir randevu planlamak isterseniz, aşağıdaki bağlantı ile Apple web sitesi üzerinden bu planlamayı gerçekleştirebilirsiniz. Randevu Planla
Başa dön